WegeMaluch.pl

FB TW G+ Zarejestruj Rejestacja / Login

Warzywa

Bób 10+

Bób jest bogaty w białko. Poza tym można w nim znaleźć witaminę,: B1, B2, C i prowitaminę A. Znaleźć w nim można również cenne pierwiastki wśród których należałoby wymienić chociażby: magnez, żelazo czy wapń.


 

Bób najlepiej ugotować w lekko osolonej wodzie. Dla wysubtelnienia jego smaku zaleca się dodanie odrobiny masła, ale nie jest to konieczne. Chcąc nieco osłodzić smak można także wykorzystać cukier. Kiedy ziarenka staną się już miękkie wyjmuje się je z wody i odcedza na durszlaku. Warto pamiętać, że w skórce bobu znajduje się najwięcej witamin, więc ziarenka poleca się jeść w całości. Można go więc jeść bez żadnych dodatków. Nie jest polecane jego solenie. Dobrym pomysłem jest natomiast ugotowanie go wraz koperkiem. Ziarenka nabierają wtedy jeszcze lepszego smaku. Doskonałe doznania kulinarne gwarantuje także zestawienie go z lubczykiem lub gotowanie bobu z kilkoma ząbkami czosnku.







Cieszymy się, że tu trafiłaś / trafiłeś.

Prowadzimy prace nad przygotowaniem wersji mobilnej portalu wegemaluch.pl

Ta wersja platformy mobilnej jest w fazie testów! Prosimy o cierpliwość! (niektóre funkcje mogą nie działać w tej chwili)

 

Wegemaluch.pl Udostępnia materiały na licencji CC BY-NC-ND 4.0 Międzynarodowe. Materiały nieoznaczone CC BY-NC-ND 4.0 - Copyright by WegeMaluch.pl & MagYa 2011-2014. All rights reserved.

Wróć na górę

O Wegemaluch    O Nas    Regulaminy    Polityka Prywatności    Reklama    Promocja    Patronat    Admin    Kontakt    Faq    RSS    Toolbar

coffe Jesteś pewny by przełączyć w wersję dla komputerów stacjonarnych PC?